Minimum Intervention, Maximum Effect®

SYMMETRIA

SOCIAL WALL

16.03.2021

5+1 tips για να αποκτήσετε επίπεδη κοιλιά

Η κοιλιά είναι ένα από αυτά τα «δύσκολα» σημεία του σώματος, όπου συχνά συσσωρεύεται το λίπος ή δημιουργούνται φουσκώματα. Ωστόσο, η επίπεδη κοιλιά είναι ζητούμενο για τις περισσότερες γυναίκες, αλλά και για τους άνδρες. Οι παρακάτω μικρές αλλαγές στις καθημερινές σας συνήθειες, θα σας βοηθήσουν να πετύχετε το επιθυμητό αποτέλεσμα.    

Όχι στο τσιμπολόγημα

Λίγα πατατάκια, μερικές γουλιές αναψυκτικό, δύο κομματάκια σοκολάτα, μπορεί να φαίνονται ακίνδυνα, αλλά αν συνηθίζετε να τσιμπολογάτε καθημερινά, τότε μιλάμε για επιπλέον θερμίδες. Θέστε ένα όριο θερμίδων που πρέπει να καταναλώνετε ημερησίως και προσπαθήστε να το τηρήσετε.

Mασάτε καλά την τροφή σας

Όσο πιο καλά μασάτε την τροφή σας τόσο περισσότερο βοηθάτε τον οργανισμό να χάσει τα περιττά κιλά και να απορροφήσει όλες τις θρεπτικές ουσίες. Επιπλέον, κάνετε περισσότερη ώρα να τελειώσετε το γεύμα σας, κι έτσι ο εγκέφαλος προλαβαίνει να επεξεργαστεί την πληροφορία του κορεσμού. Όταν μασάτε γρήγορα, καταναλώνετε μεγαλύτερες ποσότητες από αυτές που χρειάζεστε, με αποτέλεσμα να παχαίνετε.

Μην τρώτε «στο πόδι»

Αν τρέχετε όλη μέρα σε δουλειές, πιθανότατα δεν τρώτε σωστά. Αποφύγετε το fast food, τα μπισκότα ή άλλα παχυντικά σνακ. Όταν είστε στο δρόμο ή ανάμεσα σε συναντήσεις, προτιμήστε ένα σάντουιτς με κοτόπουλο, κράκερ ολικής αλέσεως, φρούτα ή μία μπάρα δημητριακών.

Σύνθετοι υδατάνθρακες

Αποφύγετε το λευκό ψωμί, το λευκό ρύζι και άλλα επεξεργασμένα προϊόντα σιταριού, που ανεβάζουν το σάκχαρο, τα επίπεδα ινσουλίνης και συμβάλουν στην αύξηση του σωματικού βάρους. Επιλέξτε σύνθετους υδατάνθρακες, όπως δημητριακά, ζυμαρικά και ψωμί ολικής αλέσεως, βρώμη, φασόλια, ξηρούς καρπούς, φρούτα και λαχανικά, που έχουν μια πιο ήπια επίδραση στο σάκχαρο του αίματος.

Τακτική άσκηση

Μην παραλείπετε να κάνετε τρεις φορές την εβδομάδα αερόβια άσκηση για τουλάχιστον 30’ και κοιλιακούς. Για επίπεδη κοιλιά και καλύτερη στάση, θυμηθείτε να τραβάτε τους ώμους προς τα πίσω και το στήθος προς τα έξω όταν κάθεστε στο γραφείο ή περπατάτε.

Απαραίτητο νερό

Πολλοί άνθρωποι δεν πίνουν αρκετό νερό και μπορεί να αφυδατωθούν χωρίς καν να το γνωρίζουν, ειδικά όταν ασκούνται. Η συνιστώμενη δόση είναι περίπου οκτώ ποτήρια την ημέρα. Κατά τη διάρκεια της γυμναστικής πίνετε συχνά από λίγο νερό.

Σας αρέσει το περιεχόμενο μας;

ΕΓΓΡΑΦΗ

για να παρακολουθείτε τα τελευταία νέα, συνεργασίες, προσφορές, νέα πρωτόκολλα και προϊόντα της SYMMETRIA

Αυτός ο ιστότοπος προστατεύεται από το reCAPTCHA και ισχύουν η Πολιτική Απορρήτου και οι Όροι Χρήσης της Google.

Follow SYMMETRIA's® official media channels

FACEBOOK INSTAGRAM TWITTER YOUTUBE PINTEREST SPOTIFY