Minimum Intervention, Maximum Effect®

SYMMETRIA

SOCIAL WALL

26.11.2020

5 εύκολες ασκήσεις για γυμναστική στο σπίτι

Όσο οι περιστάσεις μας καλούν να παραμείνουμε στο σπίτι, δεν σημαίνει ότι πρέπει να παραμείνουμε άπραγοι. Είναι σημαντικό να μην παραλείπουμε τη σωματική δραστηριότητα, για να εξασφαλίσουμε υγεία και ευεξία.

Σύμφωνα με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας, θα πρέπει να κάνουμε αερόβια άσκηση μέτριας έντασης τουλάχιστον 150 λεπτά την εβδομάδα και δύο συνεδρίες μυϊκής ενδυνάμωσης για όλο το σώμα σε μη συνεχόμενες ημέρες.

Υπάρχουν κάποιες απλές ασκήσεις γυμναστικής που μπορούμε να κάνουμε μόνοι στο σπίτι, με το βάρος του σώματος ως αντίσταση.

Σανίδα

Ακουμπήστε τους βραχίονες στο έδαφος με τους αγκώνες να βρίσκονται στην ίδια ευθεία με τους ώμους. Τα πόδια είναι τεντωμένα και ακουμπούν στις μύτες. Το σώμα πρέπει να βρίσκεται σε ευθεία γραμμή. Μείνετε σε αυτή τη θέση για τουλάχιστον 40’’.

Βαθύ κάθισμα

Σταθείτε όρθιοι με πόδια ανοιχτά και γόνατα ελαφρώς λυγισμένα, τα οποία λυγίζετε σταδιακά μέχρι οι μηροί να έρθουν παράλληλα με το έδαφος, προσέχοντας ώστε τα γόνατα να μην βγαίνουν έξω από τη νοητή γραμμή που σχηματίζουν τα δάχτυλα των ποδιών. Ανασηκώνετε ξανά το σώμα σας και κάνετε 15 επαναλήψεις.

Push-ups

Ξαπλώνετε και τοποθετείτε τα χέρια κάτω από τους ώμους. Λυγίζετε τους αγκώνες προς πίσω σε γωνία 45ο, ώσπου να χαμηλώσετε το σώμα ως το έδαφος. Όταν φτάσετε σε αυτό το σημείο, οι αγκώνες πρέπει να βρίσκονται δίπλα στα πλευρά, ενώ το στήθος πρέπει σχεδόν να ακουμπά στο έδαφος. Εκπνέοντας, πιέζετε τις παλάμες για να σπρώξετε το σώμα μακριά από το έδαφος για να επιστρέψετε στην αρχική θέση. Κάνετε 8-15 επαναλήψεις.

Προβολές

Με τα χέρια στους γοφούς, λυγίζετε το δεξί γόνατο, φέρνοντας το στην ίδια ευθεία με τον αστράγαλο του ποδιού. Χαμηλώνετε τους γοφούς και φέρνετε το αριστερό γόνατο προς το έδαφος. Ισιώνετε το δεξί γόνατο και επιστρέφετε στην αρχική θέση. Κάνετε 10-15 επαναλήψεις και επαναλαμβάνετε το ίδιο με το αριστερό πόδι.

Ραχιαίοι

Από πρόσθια θέση, έχετε τα χέρια τεντωμένα μπροστά και τα πόδια σε ευθεία με το σώμα. Ανασηκώνετε τα χέρια, το κεφάλι, το στήθος και τα πόδια από το έδαφος, κρατώντας τον κορμό κολλημένο στο έδαφος. Επιστρέφετε στην αρχική θέση και κάνετε 20 επαναλήψεις.

Σας αρέσει το περιεχόμενο μας;

ΕΓΓΡΑΦΗ

για να παρακολουθείτε τα τελευταία νέα, συνεργασίες, προσφορές, νέα πρωτόκολλα και προϊόντα της SYMMETRIA

Αυτός ο ιστότοπος προστατεύεται από το reCAPTCHA και ισχύουν η Πολιτική Απορρήτου και οι Όροι Χρήσης της Google.

Follow SYMMETRIA's® official media channels

FACEBOOK INSTAGRAM TWITTER YOUTUBE PINTEREST SPOTIFY