Minimum Intervention, Maximum Effect®

SYMMETRIA

SOCIAL WALL

24.11.2021

Μπορεί το ανδρικό μακιγιάζ να γίνει mainstream τάση;

Άνδρες και μακιγιάζ; Μπορεί αυτή να είναι η επόμενη μεγάλη τάση στο χώρο της ομορφιάς; Ήδη τα τελευταία 2-3 χρόνια μάρκες πολυτελείας όπως Chanel, Tom Ford και Marc Jacobs λάνσαραν καλλυντικές σειρές ειδικά για άνδρες, σε συνδυασμό με online μαθήματα ομορφιάς.

Επιπλέον, μπορεί μέχρι σήμερα οι εικονικές δοκιμές μακι­γιάζ να στόχευαν περισσότερο στις γυναίκες, από εδώ και στο εξής όμως, αρκετές μάρκες καλλυντικών φαίνεται να χρησιμοποιούν την τεχνητή νοημοσύνη και για την ανδρική αγορά.

Ήδη εταιρείες καλλυντικών προσθέτουν ένα ψηφιακό εργαλείο ανάλυ­σης για την περιποίηση του δέρματος των ανδρών στον ιστότοπό τους, προωθώντας την τεχνολογία και στον τομέα του men's beauty.

Έτσι, οι άνδρες μπορούν να βγάλουν μια selfie και να λάβουν ανάλυση του δέρματός τους και στη συνέχεια εξειδικευμένες προτάσεις προϊόντων, οι οποίες να καλύπτουν τα ζητήματά τους.

Σας αρέσει το περιεχόμενο μας;

ΕΓΓΡΑΦΗ

για να παρακολουθείτε τα τελευταία νέα, συνεργασίες, προσφορές, νέα πρωτόκολλα και προϊόντα της SYMMETRIA

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Follow SYMMETRIA's® official media channels

FACEBOOK INSTAGRAM TWITTER YOUTUBE PINTEREST SPOTIFY