ΠΙΣΩ ΣΤΗ ΛΙΣΤΑ
Η απαραίτητη διατροφή και άσκηση μετά τις καλοκαιρινές διακοπές

Γυρίσατε από τις διακοπές, όπου φάγατε λίγο παραπάνω, «ξεχάσατε» τις υγιεινές σας συνήθειες και τώρα η ζυγαριά δείχνει περίπου 3 κιλά πάνω.

Το πιο πιθανό είναι αυτά τα κιλά να εντοπίζονται στην κοιλιά, δημιουργώντας ένα αντιαισθητικό «σωσίβιο», καθώς η περιοχή αυτή αποτελεί το πρώτο σημείο όπου συσσωρεύεται το λίπος στο ανδρικό σώμα.  

Για τα επιπλέον κιλά των διακοπών, δεν χρειάζεται να ακολουθήσετε αυστηρή δίαιτα. Αρκεί να ακολουθήσετε ένα σωστό πρόγραμμα διατροφής, να ελέγχετε τις ποσότητες και βέβαια, να εντάξετε την άσκηση στην καθημερινότητά σας.

Διατροφικά tips 

  • Φροντίζετε να καταναλώνετε καθημερινά 2-3 ημίπαχα γαλακτοκομικά, 5-7 μερίδες φρούτων και λαχανικών, 30γρ. ανάλατους ξηρούς καρπούς. 
  • Αποφύγετε την κατανάλωση τροφών πλούσιων σε κορεσμένο λίπος, όπως κόκκινο κρέας, τηγανιτά, μαγιονέζα, κρέμα γάλακτος, ζωικό βούτυρο, γλυκά.
  • Αποφεύγετε τα έτοιμα φαγητά τύπου fast-food και τρόφιμα που κρύβουν μεγάλη ποσότητα αλατιού (π.χ. κονσέρβες, παστά, πατατάκια), καθώς το αλάτι συμβάλει στην κατακράτηση υγρών. 
  • Πίνετε καθημερινά τουλάχιστον 1,5-2 λίτρα νερού και άλλων υγρών, όπως χυμούς, καφέ, τσάι, κλπ.
  • Περιορίστε την κατανάλωση αλκοολούχων ποτών.

Tips γυμναστικής 

Εντάξτε στην καθημερινότητά σας κάποια μορφή άσκησης, για 30’-45’ την ημέρα. Ακόμη και αν τα επιπλέον κιλά έχουν συσσωρευτεί στην περιοχή της κοιλιάς, οι ασκήσεις που θα ακολουθήσετε πρέπει να απευθύνονται σε ολόκληρο το σώμα, με ένα συνδυασμό αερόβιας και ενδυνάμωσης, ώστε να πετύχετε μείωση του ποσοστού λίπους και ανάπτυξη των μυών.

Για περισσότερες πληροφορίες ή για ένα εξατομικευμένο πρόγραμμα διατροφής μπορείτε να απευθυνθείτε στην ομάδα διατροφολόγων της SYMMETRIA.

BACK TO TOP
Brand development by www.afilltd.com
Designed & developed by Noetik