ΠΙΣΩ ΣΤΗ ΛΙΣΤΑ
Επαρκή επίπεδα βιταμίνης D συμβάλλουν σε ισχυρότερο ανοσοποιητικό

Μέχρι σήμερα γνωρίζαμε καλά πόσο σημαντική είναι η βιταμίνη D για την υγεία των οστών και την απορρόφηση ασβεστίου. Αυτό που αναδεικνύουν όμως όλο και περισσότερες μελέτες είναι ότι η επαρκής πρόσληψη ή σύνθεση βιταμίνης D συνδέεται με την ανάπτυξη του μυϊκού ιστού και την καλή λειτουργία του ανοσοποιητικού συστήματος.

Η βιταμίνη D θεωρείται ότι συμμετέχει σε πολλές διεργασίες του μεταβολισμού ως ορμόνη και φαίνεται ότι ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημα, ενώ παράλληλα μειώνει τον κίνδυνο εμφάνισης των συχνότερων νοσημάτων όπως είναι η κατάθλιψη, ο διαβήτης τύπου 2, η υπέρταση, διαταραχές του θυρεοειδούς και συγκεκριμένες μορφές καρκίνου.

Φροντίστε λοιπόν να εκθέτετε τα χέρια σας για 15-20 λεπτά την ημέρα χωρίς αντηλιακή προστασία στον ήλιο, γιατί αυτό είναι το απαραίτητο χρονικό διάστημα για τον οργανισμό σας ώστε να συνθέσει μόνος του τις απαραίτητες ποσότητες βιταμίνης D. Για τις πιο συννεφιασμένες μέρες υπάρχουν και καλές διατροφικές πηγές βιταμίνης D, όπως είναι η ρέγγα, οι σαρδέλες, η πέστροφα, ο βακαλάος, ο σολωμός, το σκουμπρί, αλλά και τα αυγά και τα κίτρινα τυριά.

BACK TO TOP
Brand development by www.afilltd.com
Designed & developed by Noetik