ΠΙΣΩ ΣΤΗ ΛΙΣΤΑ
5 tips για καλύτερο ύπνο

«Κάλλιο ύπνο παρά δείπνο», λέει μια ελληνική παροιμία και οι επιστήμονες επιβεβαιώνουν την αξία του ύπνου. Η σωστή διαχείριση του ύπνου δεν είναι καταλυτική μόνο για την ψυχική αλλά και για τη σωματική μας ισορροπία. Σύμφωνα με έρευνες, η έλλειψή του ευνοεί την παχυσαρκία, καθώς η αϋπνία δημιουργεί ανάγκη κατανάλωσης φαγητού χαμηλής ποιότητας και υψηλής θερμιδικής αξίας, με αποτέλεσμα να παίρνουμε βάρος.

Ας δούμε λοιπόν πέντε απλά tips που θα μας βοηθήσουν να κοιμόμαστε καλύτερα:

  1. Η γυμναστική βοηθάει, αν γίνει αρκετές ώρες πριν πέσετε στο κρεβάτι.
  2. Παρατηρείστε πώς η καφεΐνη επηρεάζει τον ύπνο σας και προσαρμόστε ανάλογα την ποσότητα και την ώρα κατανάλωσής της.
  3. Αποφύγετε το φαγητό και το αλκοόλ 2-3 ώρες πριν την ώρα του ύπνου.
  4. Κλείστε κάθε συσκευή με οθόνη τουλάχιστον μία ώρα νωρίτερα.
  5. Φροντίστε το υπνοδωμάτιο να έχει καλή θερμοκρασία, να είναι σκοτεινό και ήσυχο.
BACK TO TOP
Brand development by www.afilltd.com
Designed & developed by Noetik