ΠΙΣΩ ΣΤΗ ΛΙΣΤΑ
Χάστε 1 Kg λίπους σε ένα χρόνο ανεβαίνοντας τις σκάλες

Για να ανέβουμε ένα σκαλί ξοδεύουμε περίπου το 0,5 Kcal ενέργεια, η οποία αντιστοιχεί σε ένα ενήλικα με μέσο βάρος 70 Kg και με ένα ρυθμό ''περπατήματος''. Είναι, επίσης, γνωστό πως για να χάσουμε 1 Kg σωματικού βάρους (και άχρηστο βάρος είναι το λίπος) πρέπει να βρισκόμαστε σε θερμιδικό έλλειμμα 7.700 Kcal. 

 Άρα πάμε να βγάλουμε το κομπιουτεράκι. Για να καταφέρουμε να πιάσουμε τις 7.700 Kcal μόνο με τη χρήση της σκάλας, σημαίνει ότι θα πρέπει να ανέβουμε στο σύνολο 15.400 σκαλιά. 

Σε πολλούς μπορεί να φαίνεται εξωφρενικό νούμερο. Διαιρώντας, όμως, το νούμερο αυτό με τις ημέρες του χρόνου,  μπορούμε να βρούμε τον αριθμό των σκαλιών που χρειάζεται να ανεβαίνουμε κάθε ημέρα, ώστε να απαλλαγούμε από 1 κιλό σωματικού λίπους. Ο αριθμός αυτός είναι 42 σκαλιά/ ημέρα.

Επομένως, ανεβαίνοντας σε καθημερινή βάση 40 περίπου σκαλιά, στο σπίτι, στη δουλειά, στο σταθμό του μετρό, κλπ, μπορείτε να χάσετε 1 Kg λίπους, χωρίς να αλλάξετε το παραμικρό στη διατροφή ή την άσκηση που ακολουθείτε. Επιπλέον, θα δείτε βελτίωση στη φυσική σας κατάσταση. Αλλάξτε λοιπόν συνήθειες και ξεχάστε τον ανελκυστήρα!

BACK TO TOP
Brand development by www.afilltd.com
Designed & developed by Noetik