ΠΙΣΩ ΣΤΗ ΛΙΣΤΑ
Η σημασία της άσκησης στη διατήρηση ενός υγιούς σωματικού βάρους  

Η απώλεια περιττών κιλών απασχολεί μεγάλο μέρος του πληθυσμού, αλλά εξίσου σημαντική είναι στη συνέχεια η διατήρηση ενός φυσιολογικού σωματικού βάρους.

Σύμφωνα με τα στοιχεία, πάνω από 90% των ατόμων που χάνουν βάρος, το ξαναπαίρνουν μέσα σε δύο χρόνια. Για να διατηρήσει κάποιος το νέο βάρος, εκτός από σωστή διατροφή θα πρέπει να κάνει και συστηματική άσκηση.

Πέρα από την απώλεια θερμίδων και τη διατήρηση μυϊκής μάζας, η άσκηση σχετίζεται και με τις μυοκίνες, πεπτίδια που απελευθερώνονται από τους μύες όταν συστέλλονται.

Οι μυοκίνες επηρεάζουν τη λειτουργία του μεταβολισμού, της καρδιάς, των μυών και άλλων οργάνων, ενώ συμβάλουν στην καύση λίπους και στην απομάκρυνση του σακχάρου από το αίμα.

Λειτουργούν, δηλαδή, ως εξισορροπιστές, καθώς μειώνουν τη φλεγμονή και εξουδετερώνουν τη βλάβη που προκαλείται από τις χημικές ουσίες και πρωτεΐνες που απελευθερώνει το λίπος, αυξάνοντας τον κίνδυνο για διαβήτη, καρδιακές παθήσεις κ.α.

Αξίζει να σημειώσουμε ότι χρειάζεται ένας συνδυασμός αερόβιας άσκησης (περπάτημα, τζόκινγκ, ποδήλατο) και ασκήσεων ενδυνάμωσης με βάρη ή λάστιχα, προκειμένου να ενεργοποιήσουμε όλες τις μυϊκές ίνες, καθώς διαφορετικοί μύες απελευθερώνουν διαφορετικά είδη μυοκινών.

Συνιστάται 30 λεπτά την ημέρα αερόβια άσκηση και τουλάχιστον δύο φορές την εβδομάδα ασκήσεις ενδυνάμωσης.

BACK TO TOP
Brand development by www.afilltd.com
Designed & developed by Noetik