ΠΙΣΩ ΣΤΗ ΛΙΣΤΑ
Γίνετε vegan για μια εβδομάδα #Veganforaweek

Η SYMMETRIA σας προ(σ)καλεί να λάβετε μέρος σε μία νέα πρόκληση και να γίνετε vegan για μία εβδομάδα.

Ο vegan τρόπος ζωής δεν αποτελεί μόνο μία διατροφική προσέγγιση, καθώς πλέον αποκτάει ολοένα αυξανόμενο αριθμό ακολούθων ανά τον κόσμο. Ποιοι είναι όμως οι vegan; Όσοι ακολουθούν αυτό το lifestyle αποφεύγουν στο σύνολο τους προϊόντα τα οποία έμμεσα ή άμεσα προέρχονται από ζώα (ακόμα και το μέλι πρέπει να είναι συγκεκριμένων προδιαγραφών για τους πιο σκληροπυρηνικούς vegan).

Η αλήθεια είναι, ότι παρόλο που αυξάνεται συνεχώς η φιλοζωική μας συνείδηση και ταυτόχρονα βελτιώνεται η προσβασιμότητά μας σε πιο εξειδικευμένα προϊόντα, εξακολουθεί να είναι δύσκολη η απόφαση για τους περισσότερους μπροστά σε μία τέτοια επιλογή και αλλαγή. «Τι θα τρώω;», «θα κάνω κακό στην υγεία μου;», «που θα βρίσκω όλα αυτά τα φυτικά προϊόντα», «θα μου κοστίζει περισσότερο;», αυτές είναι μόνο μερικές από τις πολλές απορίες που προκύπτουν με τις πρώτες κιόλας σκέψεις για αλλαγή.

Γνωρίζετε τι είναι το Veganuary;  

Πρόκειται για ένα θεσμό που ξεκίνησε το 2014 στο Ηνωμένο Βασίλειο και πήρε παγκόσμια διάσταση. Αποτελεί ουσιαστικά ένα μικρό τεστ και παράλληλα μία πρόκληση για το πώς είναι να είσαι vegan για ολόκληρο το μήνα Ιανουάριο. Εμείς, σκεφτήκαμε να σας μυήσουμε σε αυτόν τον τρόπο διατροφής μέσα από ένα προπαρασκευαστικό διάστημα διάρκειας μιας εβδομάδας.
Έτσι, ανακοινώνουμε τη νέα πρόκληση “SYMMETRIA-Vegan for a week” και σας προ(σ)καλούμε να ακολουθήσετε τη vegan διατροφή για μία εβδομάδα (11-17/10), ανεβάζοντας τις σχετικές φωτογραφίες σας / stories από την εμπειρία ή τα γεύματά σας στο Facebook  ή στο Instagram με τα hastags #Veganforaweek #symmetriachallenge #vegan

Και επειδή πριν αποφασίσετε να μας ακολουθήσετε, σίγουρα θα έχετε πολλές απορίες, ας απαντήσουμε στις πιο βασικές.

Ε: Που θα βρω συνταγές για vegan φαγητά;

A: Στην εποχή μας το μόνο για το οποίο δεν μπορούμε να διαμαρτυρόμαστε είναι ο όγκος των πληροφοριών που είναι άμεσα διαθέσιμος με το πάτημα κυριολεκτικά ενός κουμπιού. Υπάρχουν αμέτρητες συνταγές στο διαδίκτυο ή σε vegan cook books, οι οποίες θα σας συνεπάρουν με τα ευφάνταστα υλικά και τη γεύση τους. Πιστέψτε μας, η vegan διατροφή μπορεί να καλύψει και τους πλέον απαιτητικούς.

Ε: Που θα βρω τα εξειδικευμένα φυτικά τρόφιμα;  

Α: Το 99% των προϊόντων για μια vegan διατροφή μπορούμε να τα βρούμε στο συνοικιακό super market. Πιθανότατα έχετε ήδη προσέξει το γάλα αμυγδάλου και καρύδας που είναι τοποθετημένο στα ψυγεία δίπλα στο αγελαδινό. Επιπλέον, η εβδομαδιαία αυτή πρόκληση μπορεί αν αποτελέσει ευκαιρία να ανακαλύψετε το κοντινότερο σε εσάς βιολογικό κατάστημα, όπου θα βρείτε μια πλειάδα κρυμμένων θησαυρών.  

Ε: Βάζω σε κίνδυνο την υγεία μου;

A: Η σωστά δομημένη vegan διατροφή όχι μόνο δεν είναι ανθυγιεινή, αλλά με την κατάλληλη πληροφόρηση/καθοδήγηση μπορεί να αποτελέσει ένα σούπερ health boost για το σώμα μας. Δεδομένου ότι οι παγκόσμιες διαιτητικές συστάσεις για πρωτεΐνη είναι 0,8 γρ/kg ΣΒ, είναι απολύτως ξεκάθαρο πως με στρατηγική επιλογή τροφίμων, η κάλυψη του πολύ σημαντικού αυτού μακροθρεπτικού, δεν θα αποτελέσει πρόβλημα. Φυτικά τρόφιμα τα οποία είναι πλούσια σε πρωτεΐνη είναι τα ρεβίθια, η κινόα, η σόγια, το τοφού κ.α. Τέλος, δεν πρέπει να αμελούμε ότι ακόμα και τα αμιγώς αμυλούχα τρόφιμα όπως ρύζι, ζυμαρικά και ψωμί έχουν μια αποδεκτή ποσότητα πρωτεΐνης.

 
Περισσότερες δημοσιεύσεις για: ΔΙΑΤΡΟΦΗ
Εγγραφή στο Newsletter μας
Σχεδιασμός & Κατασκευή: Symmetriaweb.com