ΠΙΣΩ ΣΤΗ ΛΙΣΤΑ
4 tips για να απολαύσετε χωρίς ενοχές το εορταστικό τραπέζι

Για να είστε ήσυχοι ότι φέτος θα απολαύσετε τα Χριστούγεννα όσο ποτέ, οι δύο ειδικοί της επιστημονικής μας ομάδας, η Κλινική Διαιτολόγος- Διατροφολόγος Ειρήνη Χριστάκη, MSc., PhDc. και ο Κλινικός Διαιτολόγος- Διατροφολόγος Ντάνιελ Καψής, MSc., PhDc., σας προετοιμάζουν για το εορταστικό τραπέζι με τον καλύτερο τρόπο και χωρίς ενοχές, με 4 απλούς κανόνες:

  1. Απολαύστε κάθε μπουκιά του πιάτου σας στη διάρκεια των εορταστικών γευμάτων. Η αργή και ενσυνείδητη κατανάλωση της τροφής, σας βοηθάει να αντιληφθείτε πότε έχετε κορεσμό και να αποφύγετε την ασυνείδητη κατανάλωση που θα σας κάνει να φουσκώσετε υπερβολικά.
  2. Φροντίστε να κάνετε ένα σύντομο περίπατο μετά το γεύμα ή βοηθήστε τους φίλους και την οικογένειά σας στο μάζεμα του τραπεζιού. Μια βόλτα αφού ολοκληρώσετε το γεύμα σας, θα συμβάλλει στην πιο εύρυθμη πέψη της τροφής σας.
  3. Θυμηθείτε να προσθέτετε στο γεύμα σας μια τροφή που ενισχύει την μικροχλωρίδα του εντέρου. Τέτοιες τροφές είναι οι φυτικές ίνες- καθώς αποτελούν τροφή για τα προβιοτικά- αλλά και λαχανικά και γαλακτοκομικά που έχουν υποστεί ζύμωση, όπως είναι τα τυριά, η μπύρα, το ξινολάχανο και οι ελιές. Καλό είναι το μισό πιάτο να περιλαμβάνει καλές επιλογές λαχανικών ή και συνδυασμούς με φρούτα, όπως είναι το ρόδι αυτή την εποχή.
  4. Προσφέρετε στους φίλους σας αφεψήματα με τζίντζερ και κανέλα και συστήστε τους να τα σερβίρουν κατά την ολοκλήρωση του γεύματος. Το τζίντζερ συμβάλλει στην πέψη ενώ η κανέλα Κεϋλάνης βοηθάει την καλύτερη ρύθμιση του σακχάρου και σας προστατεύει από λιγούρες.

Καλά Χριστούγεννα!

Εγγραφή στο Newsletter μας
Σχεδιασμός & Κατασκευή: Noetik
Brand development by www.afilltd.com