ΠΙΣΩ ΣΤΗ ΛΙΣΤΑ
Τι να προσέξετε αν νηστεύετε την περίοδο της Σαρακοστής

Η Σαρακοστή, δηλαδή η περίοδος νηστείας διάρκειας σαράντα ημερών που προηγείται του Πάσχα, είναι για πολλούς μία ευκαιρία για αποτοξίνωση.

Η αποχή από το κρέας και τα λιπαρά μπορεί να έχει θετικά αποτελέσματα όχι μόνο στην επίτευξη ενός υγιούς σωματικού βάρους, αλλά και γενικότερα στην υγεία.

Σύμφωνα με τους διατροφολόγους, ακολουθώντας τη νηστεία μειώνεται η πρόσληψη κορεσμένων λιπαρών, βελτιώνεται το επίπεδο χοληστερόλης, τριγλυκεριδίων και η λειτουργία του γαστρεντερικού συστήματος.

Επίσης, οι τροφές που καταναλώνουμε κατά τη νηστεία (φρούτα, λαχανικά, δημητριακά, ξηροί καρποί) είναι πλούσιες σε αντιοξειδωτικά.

Βέβαια, αν κατά τη διάρκεια της νηστείας καταναλώνουμε τρόφιμα που περιέχουν μόνο απλούς υδατάνθρακες και αμυλούχες τροφές, τότε είναι πιθανό να προσλάβουμε περισσότερες θερμίδες.

Βασική πηγή πρωτεΐνης κατά την περίοδο της νηστείας αποτελούν τα θαλασσινά, τα όσπρια, τα μανιτάρια, το σουσάμι και οι ξηροί καρποί.

Τέλος, οι ειδικοί συνιστούν την τακτική κατανάλωση λαχανικών, όπως μπρόκολο, σπανάκι, και οσπρίων, όπως φακές και φασόλια, βασικές πηγές σιδήρου, όταν από το τραπέζι λείπει το κρέας.

Επειδή ο σίδηρος φυτικής προέλευσης απορροφάται δύσκολα ή σε μικρό ποσοστό, συνιστάται παράλληλα η κατανάλωση τροφών πλούσιων σε βιταμίνη C (πιπεριές, εσπεριδοειδή, λαχανάκια Βρυξελλών).

BACK TO TOP
Brand development by www.afilltd.com
Designed & developed by Noetik