ΠΙΣΩ ΣΤΗ ΛΙΣΤΑ
Τέσσερα βασικά βήματα για τη διατροφή μετά το καλοκαίρι

Η πολύωρη έκθεση στον ήλιο που προηγήθηκε στη διάρκεια του καλοκαιριού μπορεί να εντείνει τα σημάδια του χρόνου στο δέρμα. Επομένως, είναι σημαντικό να φροντίσετε τη διατροφή σας επιστρέφοντας από τις διακοπές, ώστε να προλάβετε την εμφάνιση σημαδιών φωτογήρανσης.

Ενυδατωθείτε! Σίγουρα η κατανάλωση νερού είναι μια εξαιρετική συνήθεια στην οποία μας σπρώχνουν οι πιο ζεστές μέρες και είναι στο χέρι μας να την κάνουμε τρόπο ζωής και τους υπόλοιπους μήνες του χρόνου. Φροντίστε να καταναλώνετε επαρκή ποσότητα υγρών, τουλάχιστον 8 ποτήρια που ισοδυναμούν με 2 λίτρα την ημέρα. Και φυσικά εκτός από νερό, εξαιρετική ιδέα είναι το κρύο πράσινο τσάι χωρίς ζάχαρη, καθώς θα συμβάλλει στην αύξηση πρόσληψης υγρών. Μην ξεχνάτε ότι το πράσινο τσάι είναι αρκετά πλούσιο σε αντιοξειδωτικά, τα οποία καθυστερούν τα σημάδια της γήρανσης και συμβάλλουν στην εύρυθμη λειτουργία του μεταβολισμού.

Εμπλουτίστε τη διατροφή σας με αρκετά φρέσκα λαχανικά. Συνοδεύετε πάντα τα κυρίως γεύματά σας με μια σαλάτα. Τα λαχανικά όπως το μπρόκολο, τα καρότα, το σπανάκι, το λάχανο και το μαρούλι αποτελούν καλές πηγές βιταμίνης Α, η οποία μπορεί να συμβάλλει στην αναδόμηση της επιδερμίδας και με αυτό τον τρόπο να βελτιώσει την όψη της. Παράλληλα εμπλουτίστε τη σαλάτα σας προσθέτοντας λίγο ελαιόλαδο ή μισό αβοκάντο, τρόφιμα που αποτελούν καλές πηγές βιταμίνης Ε. Η βιταμίνη Ε έχει ισχυρή αντιοξειδωτική δράση και προστατεύει το δέρμα από τις ελεύθερες ρίζες που αυξάνονται με την πολύωρη έκθεση στον ήλιο και συμβάλλουν στην ταχύτερη εμφάνιση σημαδιών γήρανσης.

Καταναλώστε ωμούς ξηρούς καρπούς ενδιάμεσα των γευμάτων ή προσθέστε τους στις σαλάτες σας. Έτσι, ρυθμίζετε καλύτερα την όρεξή σας, ενώ παράλληλα ενισχύετε την πρόσληψη αντιοξειδωτικών και ιχνοστοιχείων καθώς οι ξηροί καρποί είναι αρκετά πλούσιοι σε αυτά. Η βιταμίνη Ε και το σελήνιο αποτελούν από τα πιο σημαντικά αντιοξειδωτικά των ξηρών καρπών, με τα αμύγδαλα, τα καρύδια, τον ηλιόσπορο και τα φιστίκια Βραζιλίας να αποτελούν εξαιρετικές πηγές αυτών των συστατικών.

Καταναλώστε φρούτα σαν σνακ ή αντί για γλυκό. Τα φρούτα είναι καλή επιλογή σνακ καθώς δεν θα σας επιβαρύνουν θερμιδικά, ενώ τα πολύτιμα θρεπτικά συστατικά τους θα συμβάλλουν ακόμα περισσότερο στην ανανέωσή σας. Ένα από τα πιο πολύτιμα θρεπτικά συστατικά αυτή την εποχή είναι η βιταμίνη C που βρίσκεται σε επαρκείς ποσότητες στα ακτινίδια, τα εσπεριδοειδή, το μάνγκο, τον ανανά και τα μούρα. Προτιμήστε φρούτα πλούσια σε βιταμίνη C , καθώς η βιταμίνη αυτή συμμετέχει στη σύνθεση κολλαγόνου, και φαίνεται ότι η επαρκής πρόσληψή της ενισχύει αυτή τη διαδικασία ανάπλασης του δέρματος.

 

 

 

 

Εγγραφή στο Newsletter μας
Σχεδιασμός & Κατασκευή: Noetik
Brand development by www.afilltd.com