ΠΙΣΩ ΣΤΗ ΛΙΣΤΑ
Τα κατάλληλα σνακ για την παραλία

Καλοκαίρι σημαίνει αρκετές ώρες στην παραλία που συνήθως περνούν με κολύμπι και παιχνίδια στη θάλασσα. Σε συνδυασμό με τις υψηλές θερμοκρασίες, καλό είναι να φροντίζετε να ενυδατώνεστε επαρκώς και να έχετε μαζί σας κάποια ελαφριά σνακ, που θα συμβάλλουν στην τόνωση του οργανισμού. Για καλύτερη ενυδάτωση, προτιμήστε να συνδυάζετε την πρόσληψη νερού ή υγρών με κάποιο φρούτο ή να επιλέγετε ένα φρέσκο φυσικό χυμό φρούτων. Οι χυμοί περιέχουν ηλεκτρολύτες, όπως το κάλιο, που βοηθούν ιδιαίτερα στην ενυδάτωση σε τέτοιες περιπτώσεις.

Αν ανήκετε σε αυτούς που επιλέγουν τις πιο απομακρυσμένες και ήσυχες παραλίες, φροντίστε να έχετε μαζί σας φρέσκα φρούτα. Ιδανικές επιλογές αυτή την εποχή είναι τα βερίκοκα και τα σταφύλια, που μπορείτε να έχετε πλύνει από πριν. Εκτός από το ότι συμβάλλουν στην καλή υδάτωση, είναι κατάλληλα για τις καλοκαιρινές μέρες, καθώς είναι πολύ πλούσια σε αντιοξειδωτικά, τα οποία περιορίζουν τη δημιουργία ελευθέρων ριζών που προκαλεί η πολύωρη έκθεση στον ήλιο.

Επιπλέον, η έκθεση στον ήλιο αυξάνει το οξειδωτικό στρες του οργανισμού, με αποτέλεσμα να επιταχύνεται η εμφάνιση ρυτίδων και άλλων σημαδιών γήρανσης στο δέρμα. Εκτός από την εφαρμογή αντηλιακού, μπορείτε να προστατέψετε το δέρμα σας και μέσω της διατροφής. Μια διατροφή πλούσια σε καροτένια, που περιέχονται στις πολύχρωμες πιπεριές, τα καρότα, τα βερίκοκα, τα ροδάκινα, τα φρούτα του πάθους και την παπάγια, μπορεί να συμβάλλει στην πρόληψη της φωτογήρανσης. Αυτό που μπορείτε να κάνετε είναι να έχετε πλύνει λίγα φρούτα ή λαχανικά από το σπίτι και να τα έχετε μαζί σας στην παραλία.

Επίσης, μπορείτε να έχετε μαζί σας λίγους ξηρούς καρπούς, π.χ. ένα μίγμα από ωμά φουντούκια, αμύγδαλα, ηλιόσπορους και αποξηραμένο κράνμπερι ή σταφίδες, ή λίγα δημητριακά ολικής άλεσης χωρίς σοκολάτα. Το πλεονέκτημα ενός τέτοιου σνακ είναι ότι μπορεί να ρυθμίσει την όρεξή σας, ώστε να μην πεινάτε στη διάρκεια της μέρας, ενώ αν καταναλωθεί σε μικρές ποσότητες, σας επιτρέπει να χωνέψετε γρήγορα και να συνεχίσετε τις δραστηριότητές σας στην παραλία. Μάλιστα, αυτά τα μικρά σνακ μέσα στην ημέρα θα σας αποτρέψουν από το έντονο αίσθημα πείνας που μπορεί να σας οδηγήσει σε υπερκατανάλωση τροφής μετά την παραλία.

Φυσικά και τα πολύσπορα κριτσίνια ολικής άλεσης αποτελούν μια ακόμα εύκολη και καλή επιλογή, αρκεί να αρκεστείτε σε μια μέτρια ποσότητα. Επιλέξτε κριτσίνια με λιναρόσπορο, σουσάμι και ηλιόσπορο, καθώς και τα τρία αυτά συστατικά είναι πολύ πλούσια σε αντιοξειδωτικά και παράλληλα συμβάλλουν στο αίσθημα κορεσμού. Είναι ένα σνακ που μπορεί να καταναλωθεί ευχάριστα, ενώ διατηρείται εύκολα εκτός ψυγείου.

Αν προτιμάτε να αγοράσετε ένα σνακ από κάποιο beach bar, προτιμήστε ένα γιαούρτι με φρεσκοκομμένα φρούτα και μέλι, αρκεί να μην κολυμπήσετε για τις επόμενες 2 ώρες. Επειδή όμως καλοκαίρι χωρίς παγωτό δεν γίνεται, προσπαθήστε να κάνετε όσο το δυνατόν πιο σοφές επιλογές. Βάλτε κομμένα φρούτα στην κατάψυξη για να παρασκευάσετε τα δικά σας σορμπέ, αλέθοντάς τα στο multi ή επιλέξτε σορμπέ φρούτων αντί των επιβαρυμένων με πολλή ζάχαρη και λιπαρά συμβατικών παγωτών. Δεν είναι πλέον περιορισμένες οι επιλογές των παγωτών με στέβια, αλλά και των vegan σορμπέ που συνήθως παρασκευάζονται από γάλα καρύδας, κατεψυγμένα φρούτα και μέλι. Καλή απόλαυση!

Εγγραφή στο Newsletter μας
Σχεδιασμός & Κατασκευή: Noetik
Brand development by www.afilltd.com