ΠΙΣΩ ΣΤΗ ΛΙΣΤΑ
Ρυθμίστε το μεταβολισμό σας

Υπάρχουν κάποιες τροφές που προάγουν την αύξηση του ρυθμού του μεταβολισμού. Ας δούμε ποιές είναι αυτές:

Αβοκάντο: είναι πλούσιο σε ωφέλιμα για την υγεία βασικά λιπαρά οξέα, τα οποία συμβάλλουν στη ρύθμιση του σωματικού βάρους και του μεταβολισμού, την ορμονική ισορροπία, καθώς και την ποιότητα των μαλλιών, του δέρματος και των νυχιών. Περιέχει αντιοξειδωτικές ουσίες που επιβραδύνουν τη διαδικασία του γήρατος και προστατεύουν από το έμφραγμα και τον καρκίνο, αλλά και βιταμίνες του συμπλέγματος Β, οι οποίες συμβάλλουν στην καταπολέμηση του στρες.

Άγριος σολομός: περιέχει λίγες θερμίδες, κεκορεσμένα λίπη, καλής ποιότητας πρωτεΐνες και αντιοξειδωτικές ουσίες, ενώ είναι πλούσιος στα καρδιοπροστατευτικά ωμέγα-3 λιπαρά οξέα. Μελέτες έχουν δείξει πως ο άγριος σολομός και γενικότερα τα ψάρια, πρέπει να έχουν εξέχουσα θέση στη διατροφή μας, διότι ελαττώνουν τον κίνδυνο ανάπτυξης εμφράγματος και καρκίνου του παχέος εντέρου. Συστήνεται η κατανάλωσή του τουλάχιστον δύο φορές την εβδομάδα, σε συνδυασμό με πράσινη σαλάτα ή βρασμένα λαχανικά.

Αμύγδαλα: περιέχουν φυτικές ίνες, πρωτεΐνες και «καλά» λίπη. Είναι πλούσια σε μονοακόρεστα λίπη, τα οποία συμβάλλουν στην ελάττωση των επιπέδων χοληστερόλης στο αίμα, ιδίως των επιπέδων της «κακής» (LDL) χοληστερόλης. Περιέχουν ολεϊκό οξύ, είναι πλούσια σε μαγνήσιο, κάλιο, φώσφορο και ασβέστιο.

Βρώμη: περιέχει πολλές φυτικές ίνες, οι οποίες απορροφούν τα υγρά από το στομάχι, με αποτέλεσμα να επιφέρουν ταχύτερα το αίσθημα κορεσμού της πείνας. Επιπλέον, εμποδίζουν την απορρόφηση υδατανθράκων από το τοίχωμα του εντέρου, διατηρώντας σταθερά τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα και αποτρέποντας έτσι το τσιμπολόγημα. Η βρώμη είναι πλούσια σε πρωτεΐνες που διεγείρουν το μεταβολισμό, βιταμίνη Ε, ασβέστιο, ψευδάργυρο και μαγγάνιο.

Γλυκοπατάτες: είναι καλή πηγή βιταμίνης Β6, η οποία βοηθά τον οργανισμό να παράγει περισσότερη ενέργεια από τα τρόφιμα. Αποτελούνται από σύνθετους υδατάνθρακες, οι οποίοι απελευθερώνουν αργά την ενέργειά τους. Είναι επίσης πλούσιες σε φυτικές ίνες, με αποτέλεσμα να είναι πολύ χορταστικές δίχως να παχαίνουν. Μπορείτε να τις τρώτε ψητές ή βραστές.

Σπανάκι: είναι πλούσιο σε φυλλικό οξύ, βιταμίνες και ιχνοστοιχεία. Το φυλλικό οξύ, που ανήκει στο σύμπλεγμα των βιταμινών Β, είναι απαραίτητο για ορισμένες λειτουργίες του οργανισμού, όπως ο μεταβολισμών των σακχάρων. Η έλλειψή του δημιουργεί αίσθημα κόπωσης. Επιπλέον δεν περιέχει σχεδόν καθόλου λίπη ή θερμίδες.

Φράουλες: έχουν χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη και απελευθερώνουν αργά τα σάκχαρά τους στο αίμα. Αυτό οδηγεί σε σταθερή παραγωγή ενέργειας προς τον οργανισμό, με αποτέλεσμα να αισθάνεται κανείς χορτάτος για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα. Περιέχουν επίσης μικρές ποσότητες σιδήρου και μεγάλες ποσότητες από την φυτική ίνα πεκτίνη, που βοηθά στην ελάττωση των επιπέδων χοληστερόλης και στην αποβολή τοξινών από τον οργανισμό. Μελέτες έχουν δείξει πως οι φράουλες κάνουν καλό και στην καρδιολογική υγεία διεγείροντας τα επίπεδα φολικού οξέος, είναι πλούσιες σε αντιοξειδωτικές ουσίες και τονώνουν το ανοσοποιητικό σύστημα. Προτιμήστε να τις καταναλώνετε σκέτες, χωρίς προσθήκη ζάχαρης.

Εγγραφή στο Newsletter μας
Σχεδιασμός & Κατασκευή: Noetik
Brand development by www.afilltd.com