ΠΙΣΩ ΣΤΗ ΛΙΣΤΑ
Πώς θα απαλλαγείτε από τα κιλά των γιορτών

Η περίοδος των γιορτών πιθανότητα σας βοήθησε να ξαναγεμίσετε τις μπαταρίες σας με ενέργεια και καλή διάθεση για τη νέα χρονιά, αλλά ίσως σας επιβάρυνε με 1-2 κιλά παραπάνω, καθώς είναι δύσκολο να αντισταθεί κανείς στις λιχουδιές που παραδοσιακά υπάρχουν στα εορταστικά τραπέζια.

Σύμφωνα με σχετική μελέτη του έγκυρου επιστημονικού περιοδικού “The New England Journal of Medicine”, οι περισσότεροι άνθρωποι δεν χάνουν ποτέ τα κιλά αυτά. Κατά τη διάρκεια της ενήλικου ζωής, ο μέσος άνθρωπος αυξάνει κάθε χρόνο το βάρος του κατά 0,5 -1 κιλό. Αυτό σημαίνει ότι η ετήσια αύξηση του σωματικού βάρους μπορεί να εξηγηθεί απλώς με τα κιλά που παίρνει κανείς στις κάθε είδους διακοπές.

Τα νέα για τους υπέρβαρους ανθρώπους είναι ακόμα πιο δυσοίωνα. Οι άνθρωποι με υγιές σωματικό βάρος στη διάρκεια των γιορτών μπορεί να πάρουν κατά μέσο όρο μισό κιλό. Όσοι όμως έχουν υπερβάλλον σωματικό βάρος, τείνουν να παίρνουν 2-2,5 κιλά μόνο κατά την εορταστική περίοδο των Χριστουγέννων.

Αν ανήκετε σε μια από αυτές τις ομάδες και αφεθήκατε μέσα στις γιορτές, τώρα είναι η κατάλληλη στιγμή να εφαρμόσετε απλές στρατηγικές που θα σας βοηθήσουν να επανέλθετε στο αρχικό σας σωματικό βάρος.

  • Ξεκινήστε τη μέρα σας με ένα ισορροπημένο πρωινό. Αυτό θα μπορούσε να περιέχει 1 φέτα ψωμί ολικής άλεσης με 1 αυγό και 1-2 φρούτα ή 1 γιαούρτι με φρούτα, βρώμη και λίγα άψητα αμύγδαλα.
  • Προγραμματίστε τα γεύματα της ημέρας και προσπαθήστε να μην παραλείπετε κάποιο από αυτά, κυρίως το μεσημεριανό. Αν είστε εκτός σπιτιού, προτιμήστε μια σαλάτα με τόνο ή σολωμό ή κοτόπουλο, που θα συνοδεύεται με λίγα βρασμένα φασόλια ή άλλα όσπρια ή με λίγο ψωμί ολικής άλεσης.
  • Έχετε πάντα μαζί σας λίγους ωμούς ξηρούς καρπούς. Σε περιπτώσεις που αναζητήσετε κάποιο σνακ ή που καθυστερεί το επόμενο γεύμα σας, οι ξηροί καρποί είναι ιδανική επιλογή. Θα σας εφοδιάσουν με πολύτιμα θρεπτικά συστατικά, όπως είναι τα ω-3 λιπαρά οξέα, η Βιταμίνη Ε και πολλά ιχνοστοιχεία, ενώ μελέτες δείχνουν ότι οι ξηροί καρποί μπορούν να συμβάλλουν στην μείωση του αισθήματος της πείνας. Συγκεκριμένα, όταν καταναλώνει κανείς ξηρούς καρπούς μειώνονται τα επίπεδα μιας ορμόνης που φυσιολογικά ενεργοποιεί το αίσθημα της πείνας και λέγεται γρελίνη.
  • Προσπαθήστε να ενυδατώνεστε επαρκώς. Αν δεν συνηθίζετε να πίνετε πολύ νερό, ενισχύστε την πρόσληψη υγρών με μια μεγάλη κούπα αφέψημα ή λευκό τσάι.
  • Η ήπια αερόβια άσκηση μπορεί να είναι πάντα σύμμαχός  στις προσπάθειες διαχείρισης του βάρους σας. Εντάξτε λίγο παραπάνω περπάτημα ή χαλαρό τρέξιμο μέσα στη μέρα σας. 30-45 λεπτά την ημέρα για τις περισσότερες μέρες της εβδομάδας μπορεί να αρκούν για να βελτιωθεί η διάθεσή σας και να διαχειριστείτε άμεσα τα λίγα παραπάνω κιλά που μπορεί να πήρατε τις τελευταίες εορταστικές μέρες. Οι αλκυονίδες μέρες του Γενάρη είναι ιδανικές για περπάτημα άλλωστε!
BACK TO TOP
Brand development by www.afilltd.com
Designed & developed by Noetik