ΠΙΣΩ ΣΤΗ ΛΙΣΤΑ
Πώς να μετατρέψετε τη νηστεία σε ευκαιρία αποτοξίνωσης και ανανέωσης

Η νηστεία στην αρχή της άνοιξης κάθε χρόνο αποτελεί πάντα μια ευκαιρία για αποτοξίνωση. Σαφώς χρειάζεται και αρκετή προσοχή, καθώς η εισαγωγή νέων τροφίμων και η αίσθηση μιας πιο υγιεινής διατροφής κρύβει παγίδες.

Στη διάρκεια της Σαρακοστής, λοιπόν, αυξήστε τα λαχανικά και τα όσπρια στη διατροφή σας. Τα λαδερά φαγητά όπως ο αρακάς και το σπανακόρυζο ή το πρασοσέλινο αποτελούν πολύ καλές ιδέες για χορταστικά γεύματα που είναι πλούσια σε φυτικές ίνες και αντιοξειδωτικά. Για σνακ επιλέξτε φρέσκα ή αποξηραμένα φρούτα χωρίς ζάχαρη σε συνδυασμό με ξηρούς καρπούς ή λίγο χαλβά. Φροντίστε να καταναλώνετε συχνά αβοκάντο, καθώς είναι πολύ πλούσιο σε φυλλικό οξύ και βιταμίνη Ε, ενώ μπορεί να συμβάλλει αρκετά στο αίσθημα κορεσμού και έτσι να σας βοηθήσει να έχετε θρεπτικά και υγιεινά γεύματα χωρίς να πεινάτε τις ημέρες της νηστείας. Αποτελεί μια καλή ιδέα για τις μέρες που νηστεύετε και το ελαιόλαδο. Το ταχίνι μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί ως ντρέσινγκ στις σαλάτες και να απογειώσει γευστικά αυτή την εποχή.

Στα πρωινά γεύματα ή στα ενδιάμεσα σνακ επιλέξτε λίγο ψωμί ολικής άλεσης ή πολύσπορο με προζύμι σε συνδυασμό με ωμό φιστικοβούτυρο ή βούτυρο από φουντούκια. Το βούτυρο από ξηρούς καρπούς που δεν έχουν ψηθεί αποτελεί καλή πηγή λιπαρών που είναι ευεργετικά για το καρδιαγγειακό σύστημα. Ένα εναλλακτικό ελαφρύ σνακ θα μπορούσε να είναι το ψωμί ή παξιμάδι ολικής άλεσης με πάστα ελιάς, ντομάτα, ρίγανη και κάπαρη ή με λίγη ταραμοσαλάτα παρασκευασμένη με κρεμμύδι και καρύδια.

Φυσικά, η εξαιρετική πηγή πρωτεΐνης της νηστείας είναι τα θαλασσινά. Οι σουπιές, οι γαρίδες, το χταπόδι και το καλαμάρι μπορούν εύκολα να μαγειρευτούν με ζυμαρικά ή λαχανικά και να τονώσουν την πρωτεϊνική πρόσληψη.

Εκτός από το μακεδονικό χαλβά, πολύ καλές επιλογές είναι το παστέλι από ξηρούς καρπούς, τα μπισκότα με βρώμη, μέλι και φιστικοβούτυρο ή η καρύδα με την μορφή μπισκότου ή μπάρας. Η μαύρη σοκολάτα έχει την τιμητική της και μπορεί να συμβάλλει τόσο στην καλή πρόσληψη αντιοξειδωτικών, όσο και στην καλύτερη όψη του δέρματος. Αποφύγετε γλυκά που είναι πλούσια σε φύλλο με σιρόπι, μπισκότα και κέικ νηστίσιμα, ειδικά αν δεν είναι σπιτικά. Αν πρόκειται να παρασκευάσετε κάτι τέτοιο στο σπίτι είναι φρόνιμο να το εμπλουτίσετε με ποικιλία ξηρών καρπών και σπόρων. Απολαύστε την έλευση της άνοιξης ενισχύοντας τον οργανισμό σας με καλή διατροφική συμπεριφορά και ανανεωθείτε χωρίς κόπο!

Εγγραφή στο Newsletter μας
Σχεδιασμός & Κατασκευή: Noetik
Brand development by www.afilltd.com