ΠΙΣΩ ΣΤΗ ΛΙΣΤΑ
Πώς η σωστή διατροφή διατηρεί το δέρμα νεανικό

Η διατροφή αποτελεί έναν από τους πιο άμεσους τρόπους για να φαίνεστε νεότεροι από ότι είστε στην πραγματικότητα. Εντάσσοντας θρεπτικά τρόφιμα στην καθημερινότητά σας, μπορείτε να εφοδιάσετε τον οργανισμό σας με άφθονες βιταμίνες, φυτοχημικά και άλλα συστατικά που ευεργετούν το δέρμα, την όψη, τα μαλλιά, αλλά και το σώμα σας. Εντάξτε σήμερα αυτές τις τροφές στην διατροφή σας για να ελαττώσετε το πέρασμα του χρόνου.

Μαϊντανός
Ο μαϊντανός περιέχει κάποια φυτοχημικά που ενισχύουν την αποβολή βαρέων μετάλλων από τον οργανισμό. Τα βαρέα μέταλλα που συσσωρεύονται στο σώμα μας από τους ρύπους του περιβάλλοντος ή από την διατροφή μας ενδέχεται να επηρεάζουν τους φυσιολογικούς μηχανισμούς του οργανισμού και να επιταχύνουν την γήρανση. Ο μαϊντανός αποτελεί μια από τις λίγες τροφές που έχει αυτή την ιδιότητα- να συμβάλλει στην αποτοξίνωση του οργανισμού. Αποτελεί ένα τρόφιμο ιδιαίτερα πλούσιο σε βιταμίνες C και Α, ενώ αν καταναλωθεί ως σαλάτα, μπορεί να αποτελέσει μια καλή φυτική πηγή σιδήρου. Τολμήστε να τον χρησιμοποιήσετε αυτούσιο ως σαλάτα με κόκκινη πιπεριά και ελαιόλαδο, για να συνοδεύσετε ένα γεύμα με ψάρι.

Καρύδια και λιναρόσπορος
Μην ξεχνάτε ότι καλές πηγές των ωμέγα-3 είναι τα καρύδια και ο λιναρόσπορος, τα οποία βέβαια περιέχουν και επιπλέον πολλά άλλα αντιοξειδωτικά. Τις μέρες που δεν καταναλώνετε ψάρι ή θαλασσινά, φροντίστε να εντάξετε στην διατροφική σας πρόσληψη καρύδια ή φρεσκοαλεσμένο λιναρόσπορο, για να ενισχύετε την πρόσληψη όλων των αντιοξειδωτικών συστατικών που περιέχουν.

Μούρα και φράουλες
Τα αντιοξειδωτικά αποτελούν τις βασικές ουσίες που καταπολεμούν τις ελεύθερες ρίζες στον οργανισμό μας. Η έκθεσή μας σε στρες, στην επιβάρυνση του περιβάλλοντος, σε έντονη άσκηση ή στον καπνό μπορεί να αυξήσει το οξειδωτικό στρες του οργανισμού, δηλαδή να αυξήσει τον αριθμό των ελευθέρων ριζών. Οι ελεύθερες ρίζες ευθύνονται σε μεγάλο βαθμό για τα πρόωρα σημάδια γήρανσης, αλλά αυξάνουν και τον κίνδυνο νοσηρότητας. Τα αντιοξειδωτικά περιέχονται σε πολλά φυσικά- κυρίως ωμά τρόφιμα- όπως είναι όλων των ειδών τα μούρα, οι ξηροί καρποί και το ελαιόλαδο. Ιδιαίτερα τα βατόμουρα, τα μύρτιλα και οι φράουλες αποτελούν από τα πιο πλούσια τρόφιμα σε φυτοχημικά με αντιοξειδωτική δράση. Εντάξτε τα στην διατροφή σας φρέσκα, κατεψυγμένα ή αποξηραμένα για να λαμβάνετε καθημερινά τα φλαβονοειδή και τις ανθοκυανίνες που περιέχουν και δρουν απολύτως ευεργετικά.

Ψάρι
Ένα από αυτά τα θρεπτικά τρόφιμα είναι τα ψάρια. Τα περίφημα ωμέγα-3 που περιέχουν, έχουν φυσική αντιφλεγμονώδη δράση και μπορούν να καθυστερήσουν τόσο τα εξωτερικά σημάδια της γήρανσης, όσο και να ενισχύσουν το νευρικό σύστημα, τη μνήμη και τις γνωσιακές λειτουργίες. Βέβαια, είναι προτιμότερα τα μικρά ψάρια και τα θαλασσινά, σε σχέση με τα μεγάλα ψάρια που πλέουν σε ωκεανούς. Τα μικρά ψάρια και τα θαλασσινά δεν έχουν την τάση να συσσωρεύουν βαρέα μέταλλα, τα οποία μέσω της τροφικής αλυσίδας περνούν στον άνθρωπο. Επιλέξτε τακτικά σαρδέλες ή γαύρο, και αποφύγετε το σολομό και τον τόνο.

Κρασί
Το πιο διάσημο συστατικό του κρασιού είναι η ρεσβερατρόλη, μια φαινόλη που συνδέεται άρρηκτα με τις ευεργετικές ιδιότητες του κρασιού. Το κόκκινο κρασί περιέχει τέσσερις φορές περισσότερη ρεσβερατρόλη από το λευκό, όπως επίσης και τα κόκκινα σταφύλια συγκριτικά με τα ανοιχτόχρωμα. Το πολύ ισχυρό αυτό φυτοχημικό συνδέεται και με την πρόληψη του καρκίνου, για αυτό και ενδείκνυται να προτιμάτε τα κόκκινα σταφύλια.

BACK TO TOP
Brand development by www.afilltd.com
Designed & developed by Noetik