ΠΙΣΩ ΣΤΗ ΛΙΣΤΑ
Πίτσα με κουνουπίδι, η ευχάριστη γευστική έκπληξη

Η πίτσα είναι από τα αγαπημένα φαγητά των περισσότερων, αλλά δυστυχώς δεν μπορούμε να την εντάξουμε στην καθημερινή διατροφή μας, για δύο λόγους: η βάση της που αποτελείται από ζυμάρι/αλεύρι είναι πλούσια σε υδατάνθρακες και τα λοιπά υλικά πλούσια σε λιπαρά. Αν αναζητάτε μία εναλλακτική, υγιεινή εκδοχή, θα λατρέψετε την πρότασή μας.  Αντικαθιστώντας τη βάση από αλεύρι με κουνουπίδι και προσθέτοντας υγιεινά toppings, έχουμε τη δυνατότητα να την απολαμβάνουμε όσο συχνά θέλουμε. Στην ακόλουθη συνταγή δίνουμε έμφαση στο πώς θα φτιάξετε μία γευστική και εύκολη βάση από κουνουπίδι.

Υλικά:
2 φλιτζάνια τριμμένο νωπό κουνουπίδι
1 φλιτζάνι φρεσκοτριμμένη παρμεζάνα
1 αυγό χτυπημένο
Αντικολλητικό χαρτί για το ταψί
2-3 κ. σ. κόκκινη σάλτσα για τη βάση
2 φλιτζάνια μοτσαρέλα light
Λοιπά toppings της επιλογής σας

Εκτέλεση: 
1) Τρίψτε το κουνουπίδι μέχρι να γίνει μικρά κομμάτια.
2) Βάλτε το σε ένα κατσαρολάκι σε πολύ χαμηλή φωτιά (χωρίς λάδι ή νερό) για περίπου 10’, ώστε να εξατμιστεί το νερό του, χωρίς να μαγειρευτεί ή να χρωματιστεί. Στη συνέχεια αφήστε το να κρυώσει ελαφρά.
3) Σε ένα μπολ χτυπήστε το αυγό. Προσθέστε την παρμεζάνα και το κουνουπίδι και ανακατέψτε καλά ώστε να σχηματίσετε μια μπάλα.
4) Απλώστε το αντικολλητικό χαρτί σε ένα ταψί και τοποθετήστε επάνω το μείγμα, απλώνοντάς το σε σχήμα πίτσας πάχους περίπου 2 εκ. Μην κάνετε τις άκρες πολύ λεπτές, γιατί το κουνουπίδι θα σκουρύνει αρκετά γρήγορα γύρω από τις άκρες αν είναι πολύ λεπτό.
5) Τοποθετήστε το ταψί στους 200ο C και αφήστε να ψηθεί περίπου 15’-20’ μέχρι η κρούστα να πάρει χρώμα και να σταθεροποιηθεί.
6) Αφαιρέστε την κρούστα της πίτσας κουνουπιδιού από το φούρνο, προσθέστε τη σάλτσα και τα toppings της επιλογής σας.
7) Βάλτε ξανά την πίτσα στο φούρνο και αφήστε να ψηθεί στους 200ο C για περίπου 10'.
8) Βγάλτε την πίτσα από το φούρνο, αφήστε τη σε μια σχάρα να κρυώσει και απολαύστε τη.

 

Εγγραφή στο Newsletter μας
Σχεδιασμός & Κατασκευή: Noetik
Brand development by www.afilltd.com