ΠΙΣΩ ΣΤΗ ΛΙΣΤΑ
Διατροφικά tips για τις μέρες των γιορτών

Οι γιορτές για τους περισσότερους συνδυάζονται με πλούσια γεύματα, πολλά γλυκά, κατανάλωση αλκοόλ, με αποτέλεσμα την πρόσληψη βάρους είναι υπεύθυνη για την προσθήκη 1-2 κιλών.

Έρευνα έδειξε ότι αυτά τα κιλά συνήθως δεν χάνονται μετά τις γιορτές, με αποτέλεσμα να προστίθενται από χρόνο σε χρόνο.

Φέτος, σκεφτείτε ποιες από τις λιχουδιές των εορταστικών τραπεζιών θα μπορούσατε να παραλείψετε και τι είναι αυτό που πραγματικά θέλετε να απολαύσετε. Αποφύγετε να δοκιμάσετε απ’ όλα τα εδέσματα και προτιμήστε εκείνα που πραγματικά αξίζουν για εσάς. Δηλαδή, επιλέξτε φαγητά και γλυκά που είναι π.χ. σπιτικά ή παρασκευασμένα με ιδιαίτερο τρόπο και προσπαθήστε να περιορίσετε το τσιμπολόγημα.

Επίσης, θα σας βοηθήσουν τα παρακάτω:

Ξεκινήστε την ημέρα με ένα ισορροπημένο πρωινό πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά, όπως ένα φλιτζάνι γάλα με δημητριακά πρωινού ολικής άλεσης και ένα μικρό μήλο με λίγη κανέλα ή ένα τοστ με ψωμί ολικής άλεσης, τυρί, τομάτα και ½ ποτήρι φυσικό χυμό πορτοκάλι. Η κατανάλωση φρούτων θα σας βοηθήσει να διαχειριστείτε τυχόν υπογλυκαιμίες.

Τα αποξηραμένα φρούτα (χουρμάδες, σύκα, δαμάσκηνα, βερίκοκα) αποτελούν ένα εύγευστο και θρεπτικό σνακ.

Συνδυάστε τα φρούτα με λίγους ξηρούς καρπούς (αμύγδαλα, καρύδια, φουντούκια, κάσιους, κ.λπ.) για μεγαλύτερο κορεσμό.

Τα μελομακάρονα και η μηλόπιτα είναι οι πιο ενδεδειγμένες επιλογές γλυκού, καθώς έχουν τις λιγότερες θερμίδες σε σύγκριση με τα άλλα εποχιακά γλυκίσματα, και μικρότερη ποσότητα κορεσμένων λιπιδίων. 

 

BACK TO TOP
Brand development by www.afilltd.com
Designed & developed by Noetik