ΠΙΣΩ ΣΤΗ ΛΙΣΤΑ
Τι πρέπει να προσέχουμε στη διατροφή μας στη διάρκεια της καραντίνας

Το γεγονός ότι οι περισσότεροι μένουμε σπίτι σχεδόν όλη την ημέρα και ο περιορισμός των δραστηριοτήτων μας, έχουν φέρει μία νέα καθημερινότητα, που επηρεάζει και τη διατροφή μας, καθώς πολλοί ξεφεύγουμε από τις διατροφικές μας συνήθειες.

Μια ισορροπημένη διατροφή (όπως η μεσογειακή), πλήρης σε πρωτεΐνες, βιταμίνες, μέταλλα και ιχνοστοιχεία, προσφέρει στον οργανισμό όσα χρειάζεται για να λειτουργήσει σωστά.

  • Εφαρμόζουμε τα 3 βασικά γεύματα και 2-3 ενδιάμεσα μικρά σνακ ημερησίως.
  • Καταναλώνουμε πολλά φρούτα και λαχανικά, πλούσια σε βιταμίνες και αντιοξειδωτικές ουσίες, για την ενίσχυση της άμυνας του οργανισμού.
  • Επιλέγουμε αυγά, ψάρια και άπαχο κρέας, καθώς οι πρωτεΐνες αποτελούν δομικό συστατικό των ιστών και συμβάλλουν στην ομαλή λειτουργία του ανοσοποιητικού.
  • Καταναλώνουμε συχνά όσπρια, καλή πηγή πρωτεϊνών και φυτικών ινών.
  • Επιλέγουμε ωμό ελαιόλαδο και αποφεύγουμε το βούτυρο.
  • Αποφεύγουμε τηγανητά, λιπαρά σνακ και γλυκά.
  • Φτιάχνουμε βελουτέ σούπες ή σάλτσα για τα μακαρόνια αλέθοντας τα λαχανικά.
  • Χρησιμοποιούμε τα παραγινωμένα φρούτα για γευστικά smoothies.
  • Πίνουμε τουλάχιστον 6-8 ποτήρια νερό κάθε μέρα για να απομακρύνονται οι τοξίνες.

Μια διατροφή πλούσια σε κορεσμένα και trans λιπαρά, αλάτι και ζάχαρη, αποτελεί παράγοντα κινδύνου για εμφάνιση διαφόρων νοσημάτων. Αποφεύγουμε, επίσης, την αυξημένη κατανάλωση αλκοόλ και το κάπνισμα.

BACK TO TOP
Brand development by www.afilltd.com
Designed & developed by Noetik