ΠΙΣΩ ΣΤΗ ΛΙΣΤΑ
Απώλεια βάρους με έξυπνη, ισορροπημένη διατροφή

Η απώλεια λίπους και κατά συνέπεια βάρους είναι ζητούμενο για ένα μεγάλο ποσοστό ανθρώπων, καθώς τους απασχολεί τόσο ως προς την υγεία, όσο και ως προς την εμφάνισή τους.

Όσοι θέλουν να επιτύχουν την απώλεια σωματικού λίπους και κιλών καταφεύγουν συνήθως σε διάφορες δίαιτες, τις οποίες, είτε δεν μπορούν να τηρήσουν, είτε συχνά το αποτέλεσμα είναι να ξαναπάρουν σύντομα το βάρος που έχασαν, και βέβαια, κατά τη διάρκεια της δίαιτας, είναι δύσκολο να ελέγξουν το αίσθημα της πείνας.

Η υιοθέτηση μιας ισορροπημένης, υγιεινής και έξυπνης διατροφής, που θα γίνει τρόπος ζωής, μπορεί να φέρει καλύτερα και πιο μακροχρόνια αποτελέσματα σε σύγκριση με μία εξαντλητική δίαιτα, πάντα βέβαια, σε συνδυασμό με σωματική δραστηριότητα.

Συμβουλευθείτε τους διατροφολόγους της SYMMETRIA για τις απορίες σας.

Tips

  • Το πρωινό είναι ένα πολύ σημαντικό γεύμα αφού προμηθεύει τον οργανισμό με θερμίδες, ώστε να ξεκινήσει και να λειτουργήσει αποδοτικά. Επιπλέον, είναι γνωστό πως, αν παραλείπουμε το πρωινό, σίγουρα αργότερα θα φάμε περισσότερο.
  • Τρώτε ένα μεγάλο μπολ σαλάτα πριν από το κυρίως γεύμα σας.
  • Προτιμάτε το ψωμί ολικής άλεσης που σας παρέχει φυτικές ίνες και βοηθά να νιώθετε για περισσότερες ώρες χορτάτοι.
  • Αν πεινάτε ανάμεσα στα γεύματα, μπορείτε να φάτε ένα κρίθινο παξιμάδι.
    Πίνετε άφθονα υγρά και κατά προτίμηση νερό.
  • Γεμίστε τα ντουλάπια της κουζίνας και το ψυγείο σας με υγιεινές τροφές: ωμούς ξηρούς καρπούς (φουντούκια, ηλιόσπορους, αμύγδαλα, κλπ.), σνακ ολικής άλεσης πλούσια σε φυτικές ίνες), μπάρες δημητριακών, γιαούρτια με χαμηλά λιπαρά, μέλι, φρούτα και λαχανικά που μπορούν να καταναλωθούν ως σνακ, όπως αγγουράκια και καρότα.
  • Το βράδυ προτιμήστε κάτι ελαφρύ, όπως τονοσαλάτα, κοτοσαλάτα ή σαλάτα του σεφ.
     

 

 

 

BACK TO TOP
Brand development by www.afilltd.com
Designed & developed by Noetik