ΠΙΣΩ ΣΤΗ ΛΙΣΤΑ
Αντιμετωπίστε τις διατροφικές υπερβολές των γιορτών

Οι διατροφικές ατασθαλίες στη διάρκεια της εορταστικής περιόδου είναι αναπόφευκτες. Ο Ντάνιελ Καψής, κλινικός διαιτολόγος-αθλητικός διατροφολόγος, συμβουλεύει:

Πιείτε νερό
Συχνά κάποιοι μπερδεύουν τη δίψα με την πείνα, οπότε την επόμενη φορά που αισθάνεστε γουργούρισμα στο στομάχι, δοκιμάστε πρώτα την επιλογή του νερού, αφού βοηθά να αισθανθείτε μεγαλύτερο κορεσμό. Ενδεικτικά, πίνετε ποσότητα τουλάχιστον 1,5 φορά περισσότερη από ό,τι συνήθως. Δεν είναι λίγοι οι ειδικοί οι οποίοι συστήνουν λίγο νερό πριν από ένα γεύμα. Βέβαια, σε περιπτώσεις με γαστροοισοφαγικές παλινδρομήσεις αυτό μπορεί να έχει επιδείνωση των συμπτωμάτων.

Θέστε εφικτούς στόχους 
Ο οργανισμός συνήθως έχει ένα δικό του ρυθμό με τον οποίο νιώθει πιο ασφαλής. Θέστε μικρούς στόχους όπως να είστε μισό κιλό ελαφρύτεροι κάθε εβδομάδα και στο τέλος του μήνα θα είστε ευγνώμονες για την υπομονή σας.

Πολλά και μικρά γεύματα
Όσοι έχουν χρόνια ένα φυσιολογικό βάρος, τείνουν να τρώνε κατά μέσο όρο πέντε φορές την ημέρα. Τα ελαφριά, συχνά γεύματα περιορίζουν την όρεξη, ενισχύουν την ενέργεια,βελτιώνουν τη διάθεση και επιταχύνουν το μεταβολισμό. 

Μην τρώτε στο πόδι  
Το φαγητό στο πόδι εκτός από το στρες που προκαλεί στο γαστρεντερικό σύστημα, δεν επιτρέπει στη ρυθμισμένη έκκριση των ορμονών του κορεσμού. Κάντε μια συνειδητή επιλογή, καθίστε και απολαύσετε κάθε μπουκιά που καταναλώνετε.  

Εγγραφή στο Newsletter μας
Σχεδιασμός & Κατασκευή: Noetik
Brand development by www.afilltd.com