ΠΙΣΩ ΣΤΗ ΛΙΣΤΑ
5 εναλλακτικές συμβουλές για να χάσετε γρήγορα τα κιλά των γιορτών

Οι γιορτές των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς αποτελούν παραδοσιακά χαρακτηριστικό δείγμα της επίπτωσης που μπορεί να έχει το ‘’άτσαλο’’ φαγητό στον οργανισμό μας. Και ενώ λίγο-πολύ όλοι έχουμε διαβάσει για το πώς μπορούμε να απαλλαγούμε από το πλεονάζον βάρος, φαίνεται πως μια μερίδα του κόσμου δυσκολεύεται να καταστήσει τις παρεμβάσεις αυτές αποτελεσματικές.

Η διαιτολογική ομάδα της SYMMETRIA έχει ετοιμάσει για εσάς πέντε ελαφρώς πιο εναλλακτικούς τρόπους, με τους οποίους θα κάνετε τα κιλά των γιορτών παρελθόν.

Ο κανόνας των 10 λεπτών
Μετά από συνεχόμενες ημέρες κατανάλωσης γλυκών και λιπαρών τροφών, είναι φυσιολογικό το ορμονικό μας σύστημα να αντιδράει σε οποιαδήποτε αλλαγή προσπαθήσουμε να επιφέρουμε στις συνήθειές του. Έτσι, στις εξάρσεις πείνας, μην κατευθυνθείτε αμέσως στην κουζίνα, αλλά αφήστε να περάσουν 10 λεπτά. Έρευνες έχουν δείξει πως το διάστημα αυτό σε πολλές περιπτώσεις είναι ικανό να προβεί αποτελεσματικό.

Μικρές παρεμβάσεις
Κάνοντας μικρές παρεμβάσεις στην καθημερινότητα σας, όπως εντάσσοντας περισσότερο άπαχο κρέας στη διατροφή σας, ένα μισάωρο περπάτημα ή ακόμα περιορίζοντας την κατανάλωση γλυκών στο μισό, φαίνεται να είναι ό,τι πιο αποτελεσματικό. Από τη φύση μας είναι εύκολο να πέσουμε στην παγίδα να ξεκινήσουμε την πλέον απαιτητική φυσική δραστηριότητα, παράλληλα με μια διατροφή η οποία να είναι έντονα περιοριστική. 

Αφαιρέστε το 1/3 από τη μερίδα εστιατορίου
Στην περίπτωση που γευματίσετε εκτός σπιτιού και με την παραδοχή ότι τα φαγητά εστιατορίου είναι πιο θερμιδικά, προτείνουμε να αφαιρείτε από το πιάτο σας το 1/3 του γεύματος. Ζητήστε να το πάρετε μαζί σας και απολαύστε το ως βραδινό. Η τακτική αυτή έχει φανεί πως μπορεί να μας γλυτώσει μέχρι και 400 Kcal ανά ημέρα.

Καθίστε στο τραπέζι για να φάτε
Τρώγοντας μπροστά στην τηλεόραση ή λαμβάνοντας ένα σνακ όρθια και στα γρήγορα, φαίνεται ότι οδηγεί πιο συχνά σε ακούσια λήψη υπέρμετρων θερμίδων. Προτιμήστε να σερβίρετε τη μερίδα που σας αναλογεί στο πιάτο, καθίστε στο τραπέζι και απολαύστε το φαγητό σας χωρίς άλλες παρεμβολές.

Ξεκουραστείτε επαρκώς 
Ο ανεπαρκής χρόνος ξεκούρασης (<6 ώρες ανά ημέρα) σε χρόνια βάση, φαίνεται να μειώνει το βασικό μεταβολισμό μέχρι και 30%. Προσπαθήστε να οργανώσετε το πρόγραμμά σας έτσι ώστε να αφήνετε το σώμα σας να ξεκουραστεί. Για τους παραδοσιακά ‘’hard night time sleepers’’ εξερευνήστε την ευρεία γκάμα βοτάνων και αφεψημάτων που φαίνεται να έχουν θετικές επιδράσεις σε τέτοια ζητήματα.

 

Εγγραφή στο Newsletter μας
Σχεδιασμός & Κατασκευή: Symmetriaweb.com