ΠΙΣΩ ΣΤΗ ΛΙΣΤΑ
5+1 μυστικά διατροφής για ανανέωση εκ των έσω πριν τα Χριστούγεννα

Τα Χριστούγεννα είναι η εποχή του χρόνου που όλοι θέλουμε να φαινόμαστε πιο ανανεωμένοι και λαμπεροί. Επειδή όμως η ομορφιά ξεκινάει από μέσα μας, ας δούμε τι μπορούμε να κάνουμε ως προς τη διατροφή μας, ώστε να ενισχύσουμε την υγεία και τη σφριγηλότητα της επιδερμίδας.

  1. Καρύδια: Τα καρύδια αποτελούν καλή πηγή ωμέγα-3 λιπαρών οξέων και βιταμίνης Ε. Τα ωμέγα-3 έχουν φυσική αντιφλεγμονώδη δράση, με αποτέλεσμα να κάνουν το δέρμα να φαίνεται πιο νεανικό και ανανεωμένο. Μπορείτε να τα προσθέσετε στο πρωινό ή στις σαλάτες σας ή να τα καταναλώσετε σκέτα ως σνακ στη διάρκεια της μέρας.
  2. Φρέσκιες πιπεριές: Ίσως ο πιο βασικός μηχανισμός γήρανσης είναι το οξειδωτικό στρες, δηλαδή η παραγωγή ελεύθερων ριζών στον οργανισμό μας. Οι πιπεριές είναι πολύ πλούσιες σε βιταμίνη C και β-καροτίνη, η οποία είναι πρόδρομη ένωση της βιταμίνης Α. Αυτές οι δύο είναι οι βασικές βιταμίνες που μειώνουν το οξειδωτικό στρες, ενώ η β-καροτίνη ενισχύει την έκκριση μελανίνης ώστε να προστατευθεί το δέρμα από τη φωτογήρανση. Προσθέστε τις στις σαλάτες.
  3. Ρόδι: Ένα από τα βασικά αντιοξειδωτικά του ροδιού είναι η πουνικαλαγίνη, η οποία δεν απαντάται σε άλλα φρούτα, για αυτό και το πεντανόστιμο αυτό φρούτο είναι τόσο πολύτιμο. Η πουνικαλαγίνη είναι μια πολυφαινόλη που μπορεί να μειώσει αρκετά το οξειδωτικό στρες αν καταναλωθεί σε επαρκείς ποσότητες. Παράλληλα, το ρόδι περιέχει το πιο σημαντικό θρεπτικό συστατικό για τη σύνθεση κολλαγόνου, δηλαδή τη βιταμίνη C. Το πλεονέκτημά του είναι ότι μπορεί να καταναλωθεί αυτούσιο, να προστεθεί σε σαλάτες ή ως χυμός.
  4. Βιολογικά αυγά: Τα αυγά περιέχουν βιοτίνη, μια βιταμίνη απαραίτητη για υγιή νύχια και μαλλιά, ενώ πρόσφατες μελέτες δείχνουν ότι μπορεί να προστατεύσει και το δέρμα από τα σημάδια του χρόνου και από την ξηρότητα.
  5. Αβοκάντο: Το αβοκάντο αποτελεί υπερτροφή για το δέρμα, καθώς είναι πολύ πλούσιο σε βιταμίνη Ε, μονοακόρεστα λιπαρά και φυλλικό οξύ. Παράλληλα, λόγω της περιεκτικότητάς του σε ακόραστα λιπαρά οξέα, ενισχύει την απορρόφηση λιποδιαλυτών βιταμινών όπως η βιταμίνη Α και αντιοξειδωτικών από άλλες τροφές με τις οποίες συνδυάζεται. Προσθέστε το σε σαλάτες, φαγητά, smoothies, κλπ.
  6. Νερό: Το νερό αποτελεί ένα από τα πιο βασικά θρεπτικά συστατικά για το δέρμα και τον οργανισμό εν γένει. Η κατανάλωση τουλάχιστον 6-8 ποτηριών την ημέρα συμβάλλει στην αποβολή των τοξινών από τον οργανισμό, ενώ συμβάλλει στη σφριγηλότητα του δέρματος, το οποίο αποτελείται από νερό κατά 60-70%.

Με βάση όλα τα παραπάνω, μπορείτε εύκολα να καταλήξετε στο συμπέρασμα ότι η μεσημεριανή σας σαλάτα θα μπορούσε να περιλαμβάνει αβοκάντο, καρύδια, ρόδι, λίγη πιπεριά και αυγό ή λίγο ψάρι, ώστε να βελτιώνετε τόσο τη θρέψη του οργανισμού, όσο και του δέρματός σας.

 

Εγγραφή στο Newsletter μας
Σχεδιασμός & Κατασκευή: Symmetriaweb.com