ΠΙΣΩ ΣΤΗ ΛΙΣΤΑ
Minimum intervention- maximum effect και στη διατροφή

Ο πιο άμεσος τρόπος για να φαίνεστε πιο γυμνασμένοι και προσεγμένοι είναι η απώλεια λίπους. Υπάρχουν απλές εναλλακτικές που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε στην καθημερινότητά σας για να πετύχετε απώλεια λίπους χωρίς να ταλαιπωρήστε ανεβοκατεβαίνοντας στη ζυγαριά ή ξοδεύοντας αμέτρητες ώρες στο γυμναστήριο.

Βήμα πρώτο: μικρές αλλαγές στο πρωινό γεύμα
Καταρχάς, επιλέξτε έξυπνα το πρωινό σας. Έστω ότι έχετε 2 αγαπημένα πρωινά: γάλα με δημητριακά και μπανάνα ή αυγά με τοματίνια και ψωμί ολικής άλεσης. Οι περισσότερες επιστημονικές μελέτες συστήνουν να επιλέξετε το 2ο, καθώς τα αυγά μπορούν να σας κρατήσουν χορτασμένους για περισσότερες ώρες. Σύμφωνα με έρευνα του Πανεπιστημίου της Αλαμπάμα, το πρωινό που περιλαμβάνει τοστ, ψωμί, δημητριακά μπορεί να συμβάλλει στην αύξηση βάρους. Τα καλά νέα είναι ότι το πρωινό με αυγά ή οποιοιδήποτε πρωινό περιλαμβάνει περισσότερα λιπαρά και λιγότερους υδατάνθρακες μπορεί να σας βοηθήσει να διατηρήσετε το βάρος σας. Σε αυτό το συμπέρασμα κατέληξε η συγκεκριμένη μελέτη, η οποία δημοσιεύτηκε στο έγκριτο επιστημονικό περιοδικό Appetite.

Βήμα δεύτερο: επιλέξτε έξυπνα τα μακροθρεπτικά σας
Κατά τη διάρκεια της ημέρας δώστε έμφαση στην πρωτεϊνική πρόσληψη. Είτε πρόκειται για αμύγδαλα, είτε για γιαούρτι, είτε για φιλέτο σολομού, η πρωτεΐνη είναι απαραίτητη. Καλές πηγές πρωτεΐνης με χαμηλή περιεκτικότητα σε λίπος είναι τα ψάρια, τα θαλασσινά, το κοτόπουλο (χωρίς την πέτσα), τα άλιπα κομμάτια μοσχαριού, τα αυγά (κυρίως τα ασπράδια) και τα προϊόντα σόγιας, όπως το τόφου. Κάθε τρόφιμο που καταναλώνουμε απαιτεί ενέργεια για την πέψη του και για την πέψη της πρωτεΐνης ο οργανισμός δαπανά περίπου το 30% της προσλαμβανόμενης ενέργειας, κάτι που σημαίνει ότι εμμέσως αυξάνεται ο μεταβολισμός του οργανισμού μέχρι και κατά 10-15% στην διάρκεια της ημέρας.

Βήμα τρίτο: προτιμήστε πράσινο τσάι
Οι περισσότεροι πίνουν καφέ, μόνο και μόνο ως "παρέα" την ώρα της δουλειάς ή για να συγκεντρωθούν στο γραφείο. Πολλές φορές ο καφές είναι cappuccino ή latte ή απλά επιβαρυμένος με ζάχαρη. Σίγουρα ένας τέτοιος καφές δεν είναι πρόβλημα, αλλά όταν ξεπερνάνε τους 2-3 την ημέρα, η κατανάλωσή τους μπορεί να γίνει μια επιβαρυντική συνήθεια. Από την άλλη πλευρά, μια μεγάλη κούπα πράσινο τσάι είναι πλούσια σε συγκεκριμένες πολυφαινόλες, οι οποίες φαίνεται να συμβάλλουν στην ήπια αύξηση του μεταβολισμού και την καύση λίπους. Πρόσφατη μελέτη του πανεπιστημίου του Σικάγο έδειξε ότι οι πολυφαινόλες EGCG του πράσινου τσαγιού ενδέχεται να απευαισθητοποιούν τους υποδοχείς λεπτίνης, με αποτέλεσμα να μειώνουν την όρεξη.

Βήμα τέταρτο: βελτιώστε τα επίπεδα βιταμίνης D στον οργανισμό σας
Σε μια πρόσφατη μελέτη του πανεπιστημίου της Μινεσότα φάνηκε ότι οι άνθρωποι που έχουν επαρκή επίπεδα βιταμίνης D καταφέρνουν να χάσουν περισσότερο βάρος όταν βρίσκονται σε δίαιτα, σε σχέση με όσους δεν έχουν επαρκή επίπεδα της βιταμίνης. Ένας από τους λόγους που συμβαίνει αυτό είναι το γεγονός ότι ο οργανισμός μπορεί να εκκρίνει περισσότερη λεπτίνη, αν έχει επαρκεί επίπεδα βιταμίνης D. Η λεπτίνη αποτελεί την ορμόνη που στέλνει το σήμα στον εγκέφαλο ότι έχουμε χορτάσει. Καλές πηγές βιταμίνης D είναι τα λιπαρά ψάρια όπως ο σολομός και το σκουμπρί, αλλά και η έκθεση στον ήλιο. Καθώς, βέβαια η ηλιακή ακτινοβολία εί αι επικίνδυνη, δεν ξεχνάμε την αντηλιακή προστασία και την έκθεση με μέτρο. Είκοσι λεπτά, τουλάχιστον πέντε φορές την εβδομάδα, αρκούν για καλύψουμε τις ανάγκες μας σε βιταμίνη D.

 

BACK TO TOP
Brand development by www.afilltd.com
Designed & developed by Noetik